Einde inzicht - Reisverslag uit Melide, Spanje van haan - WaarBenJij.nu Einde inzicht - Reisverslag uit Melide, Spanje van haan - WaarBenJij.nu

Einde inzicht

Door: hans venker

08 Juni 2005 | Spanje, Melide

Het laatste deel van de tocht al weer zeer mooi. Het was maar goed dat de benen flink getraind waren, want er waren nog wel enkele collen te nemen. ( 1400, 1450, 1100 en 1300 mtr).Denk niet dat ze na elkaar komen. Nee hoor eerst naar beneden en dan weer opnieuw omhoog. We fietsen van´s ochtends 7.00 uur tot 14.00 uur. Dan vallen de mussen van het dak. Het is iedere keer nog gelukt een camping te vinden of wat er op lijkt. Gisteren min of meer wild gekampeerd met 2 duitse jongens die wij op een of andere manier steeds weer ontmoeten, Ruth en Gerwin en Kees met trekkar. Onderweg komen we ook steeds bekenden tegen. De stenen van Hugo en Tiny liggen nu bij het Croix de Fer op 1400 meter. Eigenlijk alleen een plek voor de lopers en fietsers en niet voor de busgangers die ook even een steen komen brengen. Veel respect voor de lopers, maar zelf houden wij het bij de fiets. De VTT (ATV) gangers mogen nu ook de looppaden gebruiken! Zal wel oorlog worden. De natuur op de top van de wereld is geweldig. Je voelt je geheel verheven boven alle aardse gebeuren. Jullie moeten zelf maar gaan kijken. 9 mei vertrokken en op 9 juni in Santiago. Het is voor ons geen race geweest. Afgelopen zondag rustdag genomen in een dorp waar een middeleeuws feest met stieren aan het spit en ridderspelen. Je bent dan blij als je weer op de fiets kunt zitten.
Morgen gaan we Santiago beleven. We zullen jullie nog hierover berichten.

• 08 Juni 2005 - 15:43

Theo En Heide:

het is bijzonder, een klein wonder! zeer gefeliciteerd met de reis, de ervaring en de conditie die jullie hebben opgebouwd. volgende reis naar china?

• 08 Juni 2005 - 15:48

• 08 Juni 2005 - 18:14

• 08 Juni 2005 - 18:39

• 08 Juni 2005 - 20:00

Tobias:

Geweldig, geniet ervan!
    Een cadeautje waar jullie zelf 2500 kilometer voor hebben "gefietst"!
    Groet ook van Tijs die vanavond even kwam eten.
    Ron en Ria

• 08 Juni 2005 - 20:05

Juliette:

Geweldig! Wel een beetje erg snel!
    Maar gefeliciteerd. Veel plezier nog!

• 08 Juni 2005 - 20:13

Minke:

Nou, morgen voor de laatste keer op de fiets... Geniet er nog maar even van, jullie gaan het vast nog missen!!! Het is alweer tijd voor de volgende bestemming, het zonnige frankrijk!!! Jantine heeft de BBQ alvast voor jullie opgewarmd vandaag, de worstjes liggen klaar!!! x die Minke

• 09 Juni 2005 - 06:34

Carla En Chre:

Vandaag dus aankomst, gefeliciteerd.
    Dit vraagt weer om een grotere uitdaging!
    Snel gedaan, nu afbouwen en lekker genieten.
    Nog veel plezier.

• 09 Juni 2005 - 08:04

Annelies Kaan:

Lieve allebei
    We hebben veel bewondering voor jullie prestatie. Hebben ook steeds genoten van jullie berichten. Chapeau en tot gauw
    Jaap en Annelies

• 09 Juni 2005 - 11:09

Venker Havelte:

Kop op en nog even volhouden. geweldig jullie prestatie
    Groet E+R.

• 09 Juni 2005 - 12:55

Dick:

In een woord ,geweldig!!!
    Petje af hoor. Ik had gedacht midden volgende week, maar nu al. Geniet maar fijn van Santiago. Gelukkig hebben jullie geen bosbranden mee gemaakt. Daar was ik bang voor. Nogmaals. proficiat!
    Dick.

• 09 Juni 2005 - 13:14

Ria:

Fantastisch dat jullie er zijn!St.Jacques zal trots op zulke pelgrims zijn. Zelfs woedende bosbranden getrotseerd! Fantastisch dat jullie er zijn.